Page 10 - ARAPÇA ÖĞRENCİ EL KİTABI
P. 10

3. Vizyonumuz

                      Bursa Uludağ Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu (YDYO) olarak vizyonumuz;

               herhangi  bir  dil  programından  bağımsız  olarak  da  öğrencilerimizin  kendi  öğrenmelerini
               geliştirebilmelerine olanak sağlayan ve beraberinde yeni öğretim tekniklerinden faydalanarak

               öğrenci  merkezli,  işbirlikçi  ve  yaratıcı  bir  öğrenim  becerisini  kazandıracak  en  mükemmel

               ortamı sağlamaktır.


               4. YDYO Eğitim Anlayışı


                      YDYO, eğitim felsefesi olarak, geleneksel öğretmen ve öğretim odaklı yaklaşım yerine
               öğrenci  ve  öğrenim  merkezli  olan  eylem-odaklı  yabancı  dil  öğretim  yaklaşımını

               benimsemektedir. Bu yaklaşım hedef dilde hareket edebilmeyi, etkileşime geçebilmeyi ve
               iletişim  kurabilmeyi  amaçlamaktadır.  YDYO  eğitim  yaklaşımı  birbirini  harekete  geçiren,

               destekleyen ve ilerleten sekiz ilkesel çarktan oluşmaktadır (Bkz. Şema 1):


               4.1 YDYO Eğitim Anlayışının İlkeleri




























                                          Şema 1: YDYO Eğitim Anlayışı 8 Çarkı



                                                            8
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15